MOGELIJKE AANDACHTSPUNTEN TIJDENS DE WEEK- OF MAANDEVALUATIE (20-30 MIN.) 

Het werken in de praktijk 
  • patiëntencontacten
    • speciale moeilijkheden
    • adequate tijd per consult
    •  adequaat aantal patiënten per spreekuur
    •  adequaat soort patiënten gezien de thema's LOP
    • tijdens diensten
  •   onderlinge samenwerking/samenwerking andere collegae in de praktijk
    • wat gaat goed; wat kan beter? 
  • samenwerking assistente(s)
    • wat gaat goed; wat kan beter?
    • patiëntenaanbod voldoende (divers?) 
    • zijn er punten die in gezamenlijk 3-partijen-overleg besproken moeten worden? 
  • praktijkorganisatie
    • aanvullingen/opmerkingen praktijkorganisatie 
Het leren 
  • Hoe verloopt leerproces? Hoe gaat het met de leerdoelen en onderwijsdoelen? Wat zijn belemmeringen / wat is faciliterend?
  • Hoe gaat het met elkaar observeren? Video’s bekijken
  • Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de houding van de opleider?
  • Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de houding van de aios?
  • Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de randvoorwaarden?
    • leergesprek (tijd, storingen, structuur, klimaat, ruimte voor inbreng aios, inhoud, terugkomend op afspraken)
    • consultaties
    • vaardigheden
    • ingreepjes
    • zelfstudie (evt. leerhulpmiddelen)
  • Wat is er te leren binnen/ buiten de praktijk (apotheek/ fysio/ POH/ GGD/ etc)?
Voortgangsplan 
  • speciaal letten op: naar aanleiding van feedback opleider, plannen aios en aandachtspunten docenten uit voortgangsgesprekken
  • onderwerpen die aan bod moeten komen; zie praktijkonderwijs en praktijkopdrachten


Bijgwerkt: juni 2021


Tip: deze pagina afdrukken? Gebruik de toetscombinatie Ctrl-P

Laatste wijziging: maandag, 2 augustus 2021, 09:53