MOGELIJKE AANDACHTSPUNTEN TIJDENS DE WEEK- OF MAANDEVALUATIE (20-30 MIN.)
Het werken in de praktijk
- patiëntencontacten
- speciale moeilijkheden
- adequate tijd per consult
- adequaat aantal patiënten per spreekuur
- adequaat soort patiënten gezien de thema's LOP
- tijdens diensten
- onderlinge samenwerking/samenwerking andere collegae in de praktijk
- wat gaat goed; wat kan beter?
- samenwerking assistente(s)
- wat gaat goed; wat kan beter?
- patiëntenaanbod voldoende (divers?)
- zijn er punten die in gezamenlijk 3-partijen-overleg besproken moeten worden?
- praktijkorganisatie
- aanvullingen/opmerkingen praktijkorganisatie
Het leren
- Hoe verloopt leerproces? Hoe gaat het met de leerdoelen en onderwijsdoelen? Wat zijn belemmeringen / wat is faciliterend?
- Hoe gaat het met elkaar observeren? Video’s bekijken
- Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de houding van de opleider?
- Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de houding van de aios?
- Wat zijn bevorderende resp. belemmerende factoren in de randvoorwaarden?
- leergesprek (tijd, storingen, structuur, klimaat, ruimte voor inbreng aios, inhoud, terugkomend op afspraken)
- consultaties
- vaardigheden
- ingreepjes
- zelfstudie (evt. leerhulpmiddelen)
- Wat is er te leren binnen/ buiten de praktijk (apotheek/ fysio/ POH/ GGD/ etc)?
Voortgangsplan
- speciaal letten op: naar aanleiding van feedback opleider, plannen aios en aandachtspunten docenten uit voortgangsgesprekken
- onderwerpen die aan bod moeten komen; zie praktijkonderwijs en praktijkopdrachten
Bijgwerkt: juni 2021
Tip: deze pagina afdrukken? Gebruik de toetscombinatie Ctrl-P
Laatste wijziging: maandag, 2 augustus 2021, 09:53